MARIBORSKI
UMETNOSTNI SEJEM
Art Metropolis

 

Mednarodni prodajno-promocijski sejem vizualnih umetniških del


Mariborski umetnostni sejem: ART METROPOLIS 2017 že tretje leto zapored predstavlja sejem umetnin v Sloveniji. Gre za promocijo številnih domačih in tujih umetnikov ter nacionalno uveljavljanje sodobnih slovenskih in tudi mednarodnih vizualnih umetnosti. Ključnega pomena za uveljavitev sodobne umetnosti je namreč predvsem prepoznavnost in prisotnost avtorjev na umetnostnem trgu, še posebej domačem, ki je še v razvoju.

V ta namen je lahko vsakršna aktivnost, ki spodbuja promoviranje nacionalne umetniške zakladnice, izključno dobrodošla ter izredno pomenljiva. In ker smo Slovenci znani po številnih – čeprav ne ravno umetnostnih – sejmih, se zdi odločitev, da ponudimo slovenskemu trgu umetnostni dogodek, zelo na mestu.

Dolgoročni cilj MUS-a je povečanje mobilnosti slovenskih umetnikov v nacionalnem in mednarodnem kulturnem prostoru, njihov boljši ekonomski položaj in večje možnosti za uveljavljanje mladih avtorjev. Zraven tega se umetniška dela na sejmih prodajajo, tam se spoznava, primerja in vrednoti sodobna umetnost. Slovenija pri tem ne sme biti izjema, zato je pravzaprav skrajni čas, da Mariboru in širši okolici omogočimo novo dodano vrednost v obliki tradicionalnega umetnostnega prodajnega sejma.

Na tretjem MUS-u bodo poleg umetnikov sodelovali tudi strokovnjaki s področja umetnosti in galeristi. Dražbo umetnin bo na povabilo organizatorjev izvedel likovni kritik Brane Kovič, zgodila se pa bo v petek, 22. 12.2017, ob 18. Uri v razstavišču artKIT.

Bodite priča umetniškemu dogodku, ki uvaja model komunikacije v svet umetnosti.

ZA OBISKOVALCE:
Umetnost za vsakogar

LJUBITELJI UMETNOSTI
Številni dogodki, priznani umetniki in mladi avtorji bodo osrednja tema Mariborskega umetnostnega sejma, ki vabi na druženje z umetniki ob zajtrku, na pogovor ob okroglih mizah ter vodenja po razstavnem prostoru.

ZBIRATELJI IN POSLOVNEŽI
Izbirajte med novimi in že znanimi imeni. Predstavilo se bo več kot 60 domačih in nekaj tujih umetnikov. Na ogled bodo številna dela vizualne umetnosti iz različnih obdobji sodobne umetnosti.

ZA VSE GENERACIJE IN OKUSE
Pestro dogajanje, od strokovnih razprav s področja vizualnih umetnosti do lahkotnih pogovorov s kustosinjami, ki vas popeljejo po razstavi in vam lahko svetujejo pri nakupu umetnin. Obiščite MUS s prijatelji, sprehodite se med umetniškimi deli z družino ali pa si vzemite trenutek zase in uživajte ob ogledu vaših priljubljenih umetnikov.


ZA RAZSTAVLJALCE:
Aktivnosti prodajnega sejma

PROMOCIJA IN PRODAJA
MUS skrbi za prepoznavnost in prisotnost vizualnih umetnikov na trgu, zato je vse usmerjeno v promocijo umetnikov in prodajo umetniških del. Mladim umetnikom nudi prostor za predstavitev širši javnosti, že uveljavljenim avtorjem pa predvsem možnost prodaje na samem sejmu in zaključni dražbi.

AKTIVNA UDELEŽBA
Razstavljalci se lahko udeležijo sejma, tako da so prisotni pri postavitvi svojih del, na zajtrkih in okroglih mizah. Aktivna udeležba pripomore k širši prepoznavnosti umetnika in s tem priljubljenost pri ljubiteljih umetnosti.

SKRB ZA UMETNIŠKA DELA
Za prevoz in primerno ravnanje z deli ter varovanje v času sejma poskrbijo organizatorji.

ZA SPONZORJE:
Skupaj ustvarjamo trg

MUS je oblika sejma, kjer se prodaja, spoznava, primerja in vrednoti sodobna nacionalna umetnost. Tovrsten tip sejma predstavlja novost za slovenski trg, čeprav je v tujini že dolgo dobro sprejet in konkurenčnim ostalim tipom sejmov. Tako MUS predstavlja potencial za različne poslovne priložnosti, od nakupa umetnin, katerim vrednost vedno raste, do sponzorskih podpor, za katere se vam zahvalimo skozi naše medijske kanale.


ZA MEDIJE:
Novost na področju predstavitve sodobne nacionalne umetnosti

Tendenca Mariborskega umetnostnega sejma je poskrbeti, da je sodobna umetnost prisotna na trgu. Tako se vse aktivnosti usmerja predstavitev in uveljavljanje avtorjev ter njihov boljši ekonomski položaj. V ta namen se vzporedno s sejmom organizira strokovne okrogle mize in vabi umetnike k aktivni udeležbi na sejmu, s čimer tudi sami pripomorejo k večji prepoznavnosti in priljubljenosti.

Prvič kupujete umetnine? Skozi razstavo umetniških del vas bo vodila strokovna ekipa. 

ORGANIZATORJI

Placeholder

JOŽE SLAČEK

Zavod za kulturo Naključje 7


Produkcija


Placeholder

NINA JEZA

Artists&Poor’s


Umetniška vodja


Placeholder

GABRIJELA ZGAGA

Studio Legen


Spletna komunikacija


Placeholder

ALEKSANDER LEGEN

Studio Legen


Celostna vizualna komunikacija


PODPIRAJO NAS