Mariborska umetnica Polona Maher se posveča kiparstvu, slikarstvu, risbi in prostorski postavitvi, pri čemer posega po različnih materialih, ki jih v nekonvencionalnem likovnem jeziku preobraža v nosilce likovnega sporočila. V več delih odmeva arte povera, in sicer v težnji po prezentiranju samega procesa nastajanja umetniškega dela in v uporabi vsakdanjih predmetov in nekonvencionalnih materialov, kot so npr. papirna kaša, tekstil in kovinska ogrodja dežnikov. Njen opus je raznolik, obsega več ciklov, in sicer Šivanice, Palmenhouse, Kartoni, Krinolinije inNeverending. Izpostaviti velja Kartone z motivi geometričnih in arhitekturnih struktur, ki izvirajo iz podeželskega stavbarstva, med katerimi so najbolj znani kozolci. Natančno izrisane mrežaste kompozicije je najprej ročno izrezovala iz kartona, kar je pozneje nadomestila z laserskim izrezom iz pločevine. Pogosto je osrednji poudarek njenih del risba, ki jo izoblikuje iz različnih materialov in nanaša na različne nosilce, pri tem pa pomembno vlogo igrajo sence, ki jih bogato strukturirani motivi mečejo na podlago in dopolnjujejo celoto. Poleg Slovenije se njeno delovanje navezuje zlasti na Italijo, s katero je povezana od obdobja vzporednega študija na Akademiji lepih umetnosti v Bologni. Skupaj s Tobiasom Putrihom in Aleksandro Vajd je bila prejemnica delovne štipendije švicarskega sklada Vordemberge-Gildewart, ki se je leta 2002 izjemoma odločil podeliti nagrado trem umetnikom hkrati. Sodelovala je pri umetniških projektih, ki so opozarjali na aktualno problematiko izpraznjenih prostorov v mestnem jedru Maribora (neVIDNI prostori, 2004) in gojenja hišnih ljubljenčkov v urbanem okolju (Olajševalniki za pse, 2012). Udeležila se je rezidenčnih gostovanj doma in v tujini ter se predstavila na umetniškem sejmu Art Verona (2006, 2007 in 2010). Razstavlja v Sloveniji in tujini, njena dela hranijo v domačih in tujih umetniških zbirkah.
Več na: www.polonamaher.com